Przykładowa realizacja

  • Zbiornik naziemny, poziomy, dwupłaszczowy, wykonany ze stali S235
  • Pojemność: 100 m3, średnica: 2900 mm
  • Medium: paliwo lotnicze JET A1
  • Norma wykonania: EN12285-2
  • Ciśnienie pracy: niskociśnieniowy (do 0,5 bar)
  • Temperatura pracy: -20°C/+50°C
  • Zbiornik izolowany – grubość izolacji 100 mm.

    Orurowanie zbiornika wykonane ze stali nierdzewnej 304.

    Wyposażenie zbiornika w podest na całą długość płaszcza oraz drabiny. Podesty malowane w klasie korozyjności C4M.

 
Zbiorniki na paliwa lotnicze
Zbiorniki na paliwa lotnicze
Zbiorniki na paliwa lotnicze

Zbiornik na JET A1

Przykładowa realizacja

  • Zbiornik naziemny, poziomy, dwupłaszczowy, wykonany ze stali S235JR
  • Pojemność: 30 m3, średnica: 2500 mm, długość: 6800 mm plus szafka na wyposażenie i pompy
  • Medium: paliwo lotnicze JET A1
  • Norma wykonania: EN12285-2 klasa A
  • Ciśnienie pracy: atmosferyczne
  • Temperatura pracy: -20°C/+50°C
  • Zbiornik wykonany z nachyleniem 3%, aby poprowadzić wodę do najniższego punktu zbiornika
  • Pływająca rura ssąca zainstalowana wewnątrz zbiornika
  • Duża szafka na sprzęt do pompowania, w tym otwierane klapy po bokach i z przodu. Zbiornik jest od wewnątrz w 100% pokryty farbą epoksydową do paliwa lotniczego
 
Zbiornik na JET A1
Zbiornik na JET A1
Zbiornik na JET A1

Zbiorniki na paliwo lotnicze

Przykładowa realizacja

  • Zbiorniki naziemne, dwupłaszczowe, wykonane ze stali S235JR
  • Pojemność: 2x100 m3, średnica: 2900 mm, długość: ok 16,000 mm
  • Medium: Paliwa lotnicze
  • Norma wykonania: EN12285-2 klasa A
  • Ciśnienie pracy: atmosferyczne
  • Temperatura pracy: -20°C/+50°C
  • Zbiorniki wykonane z nachyleniem 1%
  • Połączona platforma robocza dla obu zbiorników wraz ze schodami dostępowymi
  • Specjalna dwupłaszczowa konstrukcja włazów DN600 / DN800
  • Wewnętrznie w 100% pokryty powłoką epoksydową zatwierdzoną przez MIL-PRF-4556 F do paliwa lotniczego
 
Zbiornik na paliwo lotnicze