Przykładowa realizacja
- Zbiornik naziemny, poziomy, dwupłaszczowy, wykonany ze stali S235
- Pojemność: 100 m3, średnica: 2900 mm
- Medium: paliwo lotnicze JET A1
- Norma wykonania: EN12285-2
- Ciśnienie pracy: niskociśnieniowy (do 0,5 bar)
- Temperatura pracy: -20°C/+50°C
- Zbiornik izolowany – grubość izolacji 100 mm.
Orurowanie zbiornika wykonane ze stali nierdzewnej 304.
Wyposażenie zbiornika w podest na całą długość płaszcza oraz drabiny. Podesty malowane w klasie korozyjności C4M.
Zbiornik na JET A1
Przykładowa realizacja
- Zbiornik naziemny, poziomy, dwupłaszczowy, wykonany ze stali S235JR
- Pojemność: 30 m3, średnica: 2500 mm, długość: 6800 mm plus szafka na wyposażenie i pompy
- Medium: paliwo lotnicze JET A1
- Norma wykonania: EN12285-2 klasa A
- Ciśnienie pracy: atmosferyczne
- Temperatura pracy: -20°C/+50°C
- Zbiornik wykonany z nachyleniem 3%, aby poprowadzić wodę do najniższego punktu zbiornika
- Pływająca rura ssąca zainstalowana wewnątrz zbiornika
- Duża szafka na sprzęt do pompowania, w tym otwierane klapy po bokach i z przodu. Zbiornik jest od wewnątrz w 100% pokryty farbą epoksydową do paliwa lotniczego
Zbiorniki na paliwo lotnicze
Przykładowa realizacja
- Zbiorniki naziemne, dwupłaszczowe, wykonane ze stali S235JR
- Pojemność: 2x100 m3, średnica: 2900 mm, długość: ok 16,000 mm
- Medium: Paliwa lotnicze
- Norma wykonania: EN12285-2 klasa A
- Ciśnienie pracy: atmosferyczne
- Temperatura pracy: -20°C/+50°C
- Zbiorniki wykonane z nachyleniem 1%
- Połączona platforma robocza dla obu zbiorników wraz ze schodami dostępowymi
- Specjalna dwupłaszczowa konstrukcja włazów DN600 / DN800
- Wewnętrznie w 100% pokryty powłoką epoksydową zatwierdzoną przez MIL-PRF-4556 F do paliwa lotniczego